2010. április 15., csütörtök

Reggelik, uzsonnafalatok


Szendvicsfalatok



És a nagy kedvenc: 

Padlizsánkrém! Imádom! Szigorúan majonézmentesen!


Húsnélküli szendvicsek vegetáriánus vendégemnek: tojáskrémes, márványsajtos, Camembertes


Hússalátám: karikára vágott hagymát sóval, citromlével legalább fél órát pácolok, majd kevés franciasalátával, és sok csíkokra vágott párizsival keverek össze.

Váratlan látogatónak dobtam össze gyorsan: burgonyaszirom-kagylókba krémsajtot tettem, arra sonkát, újhagymát, kaliforniai paprikát raktam


Céklás heringsaláta: kockázott főtt cékla és krumpli, pácolt hering szeletelve, keménytojás, lilahagyma, savanyú uborka, majonéz. Nagyon finom!


Saját sütésű lepénykenyér, salátával. A kenyér Graham lisztből, teljes kiőrlésű rozslisztből, búzalisztből készült, aszalt paradicsommal, dióval, olívabogyóval.


Egyszerű franciasaláta, töltött tojásokkal


Sonkaszeletekbe sajthasábokat és rukolaleveleket tettem, felgöngyöltem. Valami puha sajt volt, már nem emlékszem, milyen ....


Sonkatölcsérek paradicsomsalátával töltve. Apróra felkockáztam paradicsomot és lilahagymát,

sóval, borssal fűszereztem, kockázott Feta sajttal kevertem össze, ezt töltöttem a sonkatölcsérekbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése