2010. április 15., csütörtök

Cukkínis lasagne-féle



Végy egy doboz kb. egy éve lejárt olasz nemzetiségű lasagnetésztát ...

Na, komolyan:
Egy kb borosüveg nagyságú cukkínit héjastól kockákra vágtam.
Kevés olajon megdinszteltem egy nagy fej felaprózott hagymát, 2 gerezd fokhagymát, és azon puhára pároltam a cukkínit, közben sóztam, borsoztam, megszórtam oregánóval, kakukkfűvel, őrölt rozmaringgal. Nem kell túlfőzni! A végén belekevertem egy tömlős sajtot (Camping), mert ez volt itthon, de bármilyen sajtkrém mehet bele, és reszeltem még hozzá mindenféle maradék sajtokból is. Öntöttem bele egy kevés tejszínt is. (Szerintem jó bele a tej is).
Vizet forraltam, és a betonkeménységű tésztalapokból annyit beledobtam, amennyi az én kisméretű tepsimbe elég. Nem főztem sokáig, csak egy-két percig, hogy kissé megpuhuljon. (Nem szoktam a lasagnetésztát megfőzni, de ez elég vastag és kemény tészta volt, nem mertem kockáztatni.)
A tepsit vastagon kikentem margarinnal, beletettem egy sor tésztát, a fele masszát ráöntöttem, megszórtam reszelt sajttal, megint tészta, arra rá a maradék massza, és megint sajt. Volt még két szem koktélparadicsom, azt dísznek rátettem. (Egyből meg is égett).
Kb 25 perc alatt megsült! Nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése