2010. július 23., péntek

Töltött karalábé megint


Közkívánatra töltött karalábét készítettem, a szokásos módon.

A darált húst az apróra vágott hagymával, sóval, borssal, kissé előfőzött rizzsel jól összekevertem. 
Pirospaprikát is szoktam beletenni, most teljesen véletlenül kifelejtettem....
A kivájt karalábékat a húsmasszával megtöltöttem. A "törmeléket" apróbbra vágtam, egy lábasba szórtam, erre ültettem a töltelékeket, és a kimaradt masszából készült gombócokat is.
Felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje. (Ha van, lehetőleg  húslevessel öntsük fel, nagyon finom!)
Sóztam, borsoztam, és addig főztem, amíg a hús és a karalábé is teljesen megpuhult, ekkor a töltelékeket óvatosan kiemeltem.
Kevés tejjel és liszttel habarást készítettem, a mártást besűrítettem, majd egy kis pohár tejfölt is belekevertem.
Nagyon finom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése