2010. július 17., szombat

Gyros, ahogy én készítem



A gyrost a családnak már régóta ezen a "gazdaságos" módon készítem.
A pulykamellet (vagy csirkemellet) apró csíkokra vágom, görög sült fűszerkeverékkel bőven megszórom, olívaolajjal megöntözöm, összekeverem, kissé állni hagyom.
Ezalatt krumplit rövid hasábokra vágok, nagyon kevés olajon megsütöm. - (de legjobb tepsiben, épp csak kikenve).
A megsült krumplit törlőpapírra kiszedem.

A húst teflon serpenyőben kevergetve megsütöm, végül a krumplit is belekeverem.



Salátával és tzatzikivel tálalom.
Saláta: kígyóuborka, paprika, paradicsom és lilahagyma felaprítva.

A tzatzikit most úgy készítettem, hogy egy fél kígyóuborkát lereszeltem, egy kis pohár tejföllel elkevertem, belenyomtam egy gerezd fokhagymát, sóztam, borsoztam.
Joghurttal kellene készíteni, de az most nem volt kéznél!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése