2010. július 31., szombat

Sós aprósüti

Sütőporos tésztából készítettem apró pogácsákat, és amikor elvesztettem a türelmem, (nagyon hamar!), akkor kis téglalapokat vagdostam belőle.


A tésztát így készítettem: fél kg lisztbe beleszórtam egy csomag sütőport, egy csapott evőkanál sót, ezeket jól összekevertem, majd nagylyukú reszelőn belereszeltem 25 dkg kemény margarint, összekevertem, beletettem egy egész tojást és egy kis pohár tejfölt, és kézzel gyorsan összedolgoztam a tésztát.
Kinyújtottam, megkentem felvert tojással, késsel berácsoztam, kiszaggattam, tepsibe tettem. A szögletesek tetejére egy-egy csipet reszelt sajtot tettem, néhányat köménymaggal megszórtam.
Egy órára hűvösre tettem, majd előmelegített sütőben pirosra sütöttem.
Nagyon hamar megsül!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése