2010. augusztus 8., vasárnap

Egzotikus fűszeres nyársak

Ehhez a mutatós ételhez a következő anyagokat használtam: 
kb 30 dkg darált sertéshús, fél fej nagyon apróra vágott hagyma, két gerezd  fokhagyma áttörve, egy csokor vágott petrezselyemzöld, néhány szelet piros kaliforniai paprika apróra vágva, 1 egész tojás, 2 evőkanál házi kiflimorzsa, só, bors, őrölt kömény, majoránna, római kömény, őrölt koriandermag. 

Előző este nagyon jól összedolgoztam, másnap rádolgoztam a nyársra. 
Ebből a mennyiségből 10 db lett.
 
Nagy serpenyőben kevés olajat forrósítottam, - éppen csak annyit, hogy kb 2 mm-t érjen bele a hús, -
és időnként fordítva rajta, pirosra sütöttem.
Grillen, vagy sütőben is készíthetjük.


Tálaláshoz koktélparadicsommal "koronáztam".

Bármilyen köret jó hozzá, legjobban valamilyen saláta, vagy  taboulleh. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése