2010. augusztus 12., csütörtök

Csirkepaprikás - olaszosan

Ez nem egészen "pollo alla cacciatore", de nagyon hasonlít hozzá.
Annyiban más, hogy nem együtt főtt a hús az olaszos alappal, hanem külön, egy előzőleg elkészült magyaros paprikáscsirke maradékát változtattam át.

Két kanálnyi olívaolajon megdinszteltem egy fej apróra vágott vöröshagymát, három gerezd fokhagymát, majd  felkockázott padlizsánt, cukkínit, gombát, apróra vágott olívabogyót tettem rá, sóztam, borsoztam, megszórtam oregánóval, késhegynyi rozmaringot, és kakukkfüvet is tettem rá, majd saját levében pároltam.

Amikor a zöldségek majdnem megpuhultak, felöntöttem dobozos olasz paradicsomlével, felforraltam, és a csirkepörköltet is hozzátettem, és pár percig összefőztem.
 
Penne tésztát főztem hozzá, de nagyon finom széles, hosszú metélttel.
Tálalásnál megszórjuk reszelt parmezánnal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése