2010. május 9., vasárnap

Fasírt baconba tekerve

A fasírtmasszát fonottmintásan lerakott baconba tekertem, a közepébe három csíkban füstölt sajtot tettem. A sajt már jó kemény volt, régóta állt már a hűtőben, aztán mégis szépen összefolytak a csíkok....



A szépséghibán kívül nagyon-nagyon finom lett!

Ehhez a fasírthoz 35 dkg darált sertéscombot, 1 áztatott zsemlét, 1 tojást, 1 fej vöröshagymát, 2 gerezd fokhagymát, sót, borsot, őrölt köményt, pirospaprikát használtam, és belekevertem apróra vágott zöldhagymaszárat is. 
Alufóliába tekerve sütöttem, kb 180 fokon, 45 percig, majd a fóliát levéve pirítottam még néhány percig.
****
Egy kis maradék:


2 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű, és egész biztos,hogy nagyon finom is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dicséretet, nagyon kedves vagy... Valóban finom lett...

    VálaszTörlés