2010. június 9., szerda

Töltött padlizsán

A hűtőmben napok óta árválkodott egy padlizsán és egy cukkíni, hogy majd lesz belőlük valami.
 Ma vettem gombát, amiből bánatomra nem mindet tudtam felhasználni, az alján lévők nagyon elöregedtek a zárt csomagban.

A használhatóakat felaprítottam, egy fej apróra vágott hagymát megdinszteltem, rátettem a gombát, a félbevágott padlizsánt karalábévájóval "kibeleztem", azt is a gombához adtam, és egy darab cukkínit is felkockáztam, egy fél piros színű paprikát is, és ezeket mind összepároltam a gombával. Sóztam, borsoztam, végül pirospaprikával megszórtam, öntöttem bele paradicsomlevet, majd egy pohár rizst szórtam rá, és felöntöttem annyi vízzel, hogy jól ellepje. 
Jól felforraltam, majd kis lángon, fedő alatt készre főztem.

Belereszeltem az összes rendelkezésre álló sajtból, amit itthon találtam, kb egy-egy evőkanálnyi mennyiséget.
Rokfort, krémfehér-sajt, trappista, alpesi, edami, pizzamozzarella és parmezán - ezekkel jól összekevertem. 
A kivájt padlizsánt sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, (a papírt kicsit megolajoztam), megtöltöttem a rizzsel, a tetejére mozzarella csíkokat raktam, és parmezánnal is megszórtam. 
Alufólia alatt sütöttem 15 percet, majd fólia nélkül még 10 percet. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése