2010. június 27., vasárnap

Sajtkosárkák padlizsánkrémmel

Ezt a nagyon mutatós és finom csemegét is Mártinak köszönhetem,  az ő jóvoltából kóstoltam először.
Bevonatos sütőpapírra kb. 8 cm átmérőjű köröket rajzolunk, majd két teáskanálnyi reszelt sajtot szórunk egyenletesen a berajzolt körbe.
Erős tűzön kb. 10 perc alatt aranybarnára sütjük, majd a papírrol leválasztva egy kisebb felfordított pohárra nyomjuk. (Én egy másik pohárral még meg is nyomtam kicsit...)

Padlizsánkrémet készítettem, a szokott módon.
(A félbevágott padlizsánokat megsütöttem, kevés hagymával, fokhagymával, sóval, borssal pürésítettem).
Aprítógépbe tettem egy kisebb marék diót, és fél marék aszalt paradicsomot (száraz!), felaprítottam, végül a padlizsánkrémet is beletettem, összeforgattam. 
Nagyon különleges, finom ízt ad a dió és az aszalt paradicsom a padlizsánkrémnek!

Egy tanács a vállalkozó szelleműeknek: csak barna, bevonatos sütőpapírral dolgozzunk, nekem az első adag sajt levakarhatatlanul ráragadt a fehér sütőpapírra!


Érdemes elgyönyörködni a meseszép hófehér, hímzett terítőben is.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése