2010. június 24., csütörtök

Sós aprósütik


Ezeket a sajtos, magvas, sonkás ropogtatnivalókat egy kedves ismerősöm kérésére készítettem.
Sajtos-magvas masni
Szó szerint Szamóca leírását követtem, köszönet érte!
 Én előregyártott, előhűtött kész leveles tésztát használtam, nagyon finom lett!



Sajtos-sonkás csigák: 
Ezek leírását is olvastam valahol, én így készítettem:
a 3 mm vékonyra nyújtott leveles vajastésztát kb 7 cm széles csíkokra vágtam. 
Hosszában az egyik szélén mintegy két centi szélesen kissé megkenten vajjal, megszórtam sajttal, és bőven megraktam nagyon apróra kockázott füstölt tarjával.
A másik szélét megkentem tojással.
Óvatosan feltekertem, úgy, hogy a széle alulra kerüljön.
A tetejét is tojással kentem, sajttal szórtam, és ékalakú kis darabokra vágtam, sütőpapíron erős tűzön megsütöttem.
Ilyen keskeny csíkkal nagyon macerás dolgozni, de most sok apró falatra volt szükség.


Máskor szélesebb csíkokat tekerek, nagyobb csigákat szoktam készíteni.

Szállításra készen:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése