2010. október 26., kedd

Tejszínes gombaragu aszalt paradicsommal

6 szelet bacont vékony csíkokra vágtam, két kanál olajban kisütöttem, majd a zsiradékból kiszedtem, félretettem. A visszamaradt olajban először megpirítottam 3 nagy gerezd, apróra vágott fokhagymát, majd hozzátettem egy nagy fej felkockázott vöröshagymát, és fedő alatt kissé megdinszteltem, majd hozzátettem kb 30 dkg felszeletelt gombát. Sóztam, borsoztam, fedő alatt puhára pároltam. Végül hozzáadtam a kisütött bacont, és egy jó marék csíkokra vágott aszalt paradicsomot is.
Ezután beleöntöttem 2 dl tejszínt, néhány percet csendesen forraltam.

A közben kifőtt tésztát hozzákevertem.

Petrezselyemmel megszórva tálaltam.
Az aszalt paradicsomtól nagyon különleges íze van.

Megjegyzés: azért pirítottam meg először a fokhagymát, és utána tettem rá a vöröshagymát, mert így a fokhagyma íze jobban érződik, mintha fordítva sütöttem volna....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése