2010. október 15., péntek

Mézes-mustáros csirkecomb vele sült zöldségekkel

Összekevertem egy-egy kanál mézet, bajor mustárt, ketchupot, olívaolajat, csípős grillfűszersót, és beleforgattam két egész csirkecombot, majd lefedve néhány órára a hűtőbe tettem.

Nagyobb darabokra vágtam egy cukkínit, padlizsánt, fehér és barna csiperkét és laskagombát, és felcsíkoztam egy paradicsompaprikát. Olívaolajjal kikentem egy kisebb zománcozott tepsit, a zöldségeket beletettem, megszórtam kevés fűszersóval, majd a csirkecombokat középre fektettem.
Alufólia alatt kb 45 percig sütöttem, majd fólia nélkül is pirítottam egy kicsit.
Közben párolóedénybe tettem néhány karfiolrózsát, és egy fél pagodakarfiolt is, és megpároltam.
Amikor a hús is elkészült, a zöldségekkel és a karfiolokkal tálaltam.
A karfiolokat azért főztem külön, hogy megmaradjon a szép színe és formája...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése