2010. szeptember 17., péntek

Gyors sajtos csiga

Nagyon gyorsan elkészül ez az igazán finom sós süti, ha van kéznél egy tekercs friss, levelestészta....

A gázsütőt  begyújtottam, nagy lángra állítottam.
A tésztát kiterítettem, a hosszabb oldalával párhuzamosan kettévágtam, mindkét csík alsó szélére lapkasajtokat tettem, (4-4 db fért rá), a sajtot vékonyan megkentem csípős gulyáskrémmel (ez volt itthon...),  a tésztacsíkok szabadon maradt szélét megkentem felvert tojással,  és az egészet feltekertem, úgy, hogy a tojással kent szél került alulra.A tekercsek tetejét is megkentem tojással, megszórtam köménymaggal, és cikkcakkban felvágtam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, és a közben kellően felforrósodott sütőben 13 perc alatt megsütöttem. 

Nemcsak frissen, de másnap, hidegen is nagyon finom!
Juhtúróval, márványsajttal töltve is nagyszerű!


A félbevágott tésztalapot megkentem juhtúróval
és őrölt köményt szórtam rá

Feltekertem, megkentem tojással, egész köménymaggal megszórtam


A másik fél tésztalapot márványsajttal kentem, a tetejét 
szezámmaggal szórtam meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése