2010. szeptember 12., vasárnap

Csirkés-zöldséges tészta

Egy fej vöröshagymát és két gerezd fokhagymát apróra vágtam.
Fél csirkemellet ceruzavastagságú csíkokra aprítottam,. 
Két közepes méretű sárgarépát, egy hasonló méretű fehérrépát, egy kb. 30 centis cukkínit juliennre vágtam.
2 evőkanálnyi olajon a hagymákat megdinszteltem, rátettem a húst, kevergetve megsütöttem, majd a répaféléket is hozzáadva tovább sütöttem, közben sóztam, borsoztam, majd néhány perc múlva a cukkínit is belekevertem, megszórtam teáskanálnyi oregánóval, és fedő alatt dinszteltem, néha egy kicsi vizet öntve hozzá, le ne égjen, majd beleöntöttem egy doboz leszűrt darabolt gombakonzervet, egy húsleveskockát, és annyi vizet, hogy éppencsak ellepje, és fedő alatt addig főztem, amíg a hús megpuhult. 


Végül hozzáöntöttem egy kis doboz tejszínt, jól összeforraltam.


Közben sós vízben kifőztem egy zacskó orsótésztát, leszűrtem, és összekevertem a raguval.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése