2017. június 1., csütörtök

Spárgás-tejszínes csirkemell




Egyszerű és nagyszerű:  egy maréknyi kockázott bacont, vékonyra vágott hagymát együtt dinszteltem, majd a kockázott csirkemellet rátéve fehéredésig kevertem, őrölt fehér és fekete borssal, reszelt szerecsendióval fűszereztem, fedő alatt egy pici vízzel puhára pároltam, épp csak annyival, hogy le ne égjen, (hamar megpuhul a csirkemell, és vizet is ereszt, alig kell hozzá folyadék!) majd a darabolt spárgát is beletettem, kicsit főztem együtt, - három-négy perc elég, - majd kevés tejszínt öntöttem rá, csak annyit, hogy ne legyen túl sok leve. Összeforraltam, kis sót még kívánt, azt megkapta - és kész is.
És persze petrezselyemlevél!

Közben a héjas újkrumpli is megfőtt a sós vízben, darabokra vágtam, és parányi zsiradékon a serpenyőben minden oldalát pirosra sütöttem, sóval megszórtam.
Az így elkészített krumpli a tányéron szétnyomva jól felveszi a szaftot: 
 



 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése