2010. december 17., péntek

Gombócos káposzta...

      Nagyon szeretem a valódi töltött káposztát, de az alábbi módszer kerül sűrűbben a tányérra

 Apróra vágott hagymát pirítottam zsiradékon, pirospaprikát tettem rá, és 1 kg kissé átmosott savanyított káposztát, és felöntöttem egy  kis vízzel. Előző napokban főztem egy füstölt csülköt, annak a levéből is tettem hozzá.
Fél kg darált sertéshúst összedolgoztam apróra vágott hagymával, sóval, borssal, őrölt köménnyel, majoránnával, pirospaprikával,  egy kevés darált füstölt csülökkel, és két félmarék rizzsel, 1 egész tojással jól elkevertem. 
A közben felforrt káposztának az egyharmadát kiszedtem, a húsgombócokat rátettem, és a kiszedett káposztával betakartam.
Néhány karika kolbásszal is felturbóztam....


Kuktafazékban főztem, másfél órát.
Aki szereti, tejföllel is eheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése