2014. július 16., szerda

Rakott cukkini


Néhány szelet füstöltszalonnát kiolvasztottam, (a pörcöt kivettem) a zsiradékon egy kis fej apróra vágott hagymát megfuttattam, rátettem kb 30 dkg darált húst, kicsit pirítottam, sóztam, borsoztam, egy teáskanál majorannát is tettem hozzá, majd nagyon pici vízzel fedő alatt puhára főztem, a végén kevertem hozzá kb 2 evőkanálnyi előre megfőtt barnarizst, - mert éppen volt maradék,- és egy evőkanálnyi zabkorpát.
Közben három kis cukkinit héjastól uborkagyalun felkarikáztam, megsóztam, összekevertem. Egy nagy piros kaliforniai paprikát is legyalultam.
A kis 13 x 26 cm-es tepsimet hajszálvékonyan kiolajoztam, a cukkini egy részét beleszórtam, arra a fele paprikát elrendeztem, és egy paradicsomot is rászeleteltem, erre jött a húsos massza, amire a maradék paprikát tettem, arra meg a maradék cukkinit. 
Egy egész tojást jól felvertem sóval, fokhagymaporral és egy kis doboz tejföllel, ezt a cukkinire simítottam,  reszelt sajttal megszórtam.
Közepes hőmérsékleten 40 percig sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése