2011. október 7., péntek

Fűszeres csirkecomb vele sült krumplival

Nagyon egyszerű ez a gusztusos étel.
A csirkecombokat mediterrán fűszerkeverékkel jól beszórtam. Kisebb, gömbölyű krumplikat meghámoztam, megmostam, papírtörlővel leszárogattam. A kicsiket egyben hagytam, a nagyobbacskákat félbe vágtam.
Egy-két kanálnyi olívaolajat összekevertem egy tálban a mediterrán fűszerrel, a krumplit beleforgattam, és a csirkecombokkal egy teflonos tepsibe tettem.
Alufóliával szorosan lefedve jó fél órát sütöttem, majd a fóliát levettem, a húst és a krumplikat megforgattam, és pirosra sütöttem.
Sütés előtt:

Megsülve:

Tálalva:

2 megjegyzés:

  1. ma csináltam egy ilyet, csak raktam még mellé pár félbevágott hagymát, répát, brokkolit... isteni lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy finom lett! Én is szeretem zöldségekkel is!

    VálaszTörlés