2011. augusztus 7., vasárnap

Fetás pogácsa


Találtam a hűtőmben egy kb 15 dg-s fetasajtot, már kicsit szárazabb is volt a kelleténél. 
Gyorsan begyúrtam vele egy kis pogácsát.

Kimértem 30 dkg lisztet, 15 dkg Rama margarint, és jól elmorzsoltam a fetával együtt, egy teáskanál sütőport kevertem hozzá, és annyi tejfölt, hogy rugalmas tésztát gyúrhassak belőle.
Sót nem tettem bele, de utólag kiderült, hogy kellett volna, ez a feta nem volt eléggé sós.
A tésztát 1 cm  vastagra nyújtottam, jól megsóztam, és kevés sajtot reszeltem rá, az egészet felcsavartam, mint a bejglit, majd ujjnyi vastagra nyújtva tojássárgával kentem, késsel berácsoztam,  sajttal szórtam, kiszaggattam, és előmelegített sütőben pirosra sütöttem.

Ebből a mennyiségből pont egy nagy gáztepsi lett tele.

Finom omlós és leveles is lett, másnapra sem száradt ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése