2011. január 20., csütörtök

Túrós pite

30 dkg lisztet összedolgoztam 15 dkg margarinnal, csipet sóval, egy teáskanál sütőporral, egy evőkanál porcukorral, 1 tojás sárgájával, és annyi tejföllel, (kb 2 ek) hogy jól gyúrható legyen. 
A hűtőbe téve pihentettem 2 órát.
A töltelékhez 50 dkg túrót habosra kevertem fél citrom reszelt héjával, egy tojás sárgájával, egy csomag vaníliás cukorral, pár kanál tejföllel, és annyi folyékony édesítővel, hogy kellemes íze legyen, majd belekevertem a két tojás habbá vert fehérjét is.
Sütőpapírral béleltem egy 28x 23 cm-es tepsit, a tésztát kinyújtottam, felét  a tepsi aljára tettem, a tölteléket ráöntöttem, elsimítottam, a tészta másik felével befedtem.
Tojással megkentem, villával sűrűn megszurkáltam, középmeleg sütőben megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése