2010. november 21., vasárnap

Sült kacsacomb

A kacsacombok bőrét bevagdostam, a húsos felét megszórtam őrölt borssal és majoránnával, sóval, majd a hűtőben néhány órát hagytam állni.

Közben a lila káposztát legyalultam, kissé megsóztam.
Egy kis fej vöröshagymát vékonyan felkarikáztam, egy evőkanál olajon megdinszteltem, a káposztát beleforgattam, őrölt köménnyel bőven megszórtam, egy-két percig sütöttem, majd fél pohár vizet öntöttem hozzá, és fedő alatt - néha megkeverve - puhára pároltam, majd egy evőkanálnyi ecettel savanyítottam.
Teflon serpenyőben egy nagyon kevés zsírt forrósítottam, majd a kacsacomboknak először a bőrös felüket, majd a húsosat is megpirítottam, majd egy tepsibe áttettem, egy fej hagymát karikáztam mellé, és néhány gerezd fokhagymát is, a bőrös felüket is megfűszereztem, egy pohár vizet öntöttem alá, alufóliával szorosan lefedtem, majd a sütőben közepes lángon egy órát sütöttem, végül a fóliát levettem, és készre pirítottam.

Eközben megfőztem sós vízben a krumplit, és leszűrtem. Egy kis fej vöröshagymát felkockáztam, a kacsa kisült zsírjából egy-két evőkanálnyiban megdinszteltem, majd a krumplit villával beletörtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése